pearpäronpearpäronpearpäronpearpäronpearpäronpear


My day started with the test I told you about yesterday. After lunch, on the P.E. we ran 2000m (I walked haha). My last class was canceled, so after school I met Ajen and Rebecca at Subway. Yummie! We studied a little, but talked most haha. After a while Alex also came. Before we went to the bus Ajen gave me a pear cookie (on the picture!). It's soooooo delicious. Might be my new favourite cookie! Now I'll study physics beacuse I've got a small test on that tomorrow. Later. Hugs!

Min dag började med provet jag berättade om igår. Efter lunchen, på gympan sprang vi 2000m (jag gick haha). Min sista lektion vad inställd så jag träffade Ajen och Rebecca på Subway. Yummie! Vi pluggade lite, men snacka mest haha. Efter ett tag kom Alex också. Innan vi gick till bussen gav Ajen mig en päronbiskvi (på bilden!). Den är så himla god. Kanke min nya favoritkaka! Nu ska jag studa fysik eftersom jag har ett litet prov på det imorron. Kramar!

Kommentarer
Postat av: miriam

åh gud vilken mumsbit

2009-04-18 @ 13:35:01
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0