raspberrysmoothiechocolatecookiegrainscones


Idag efter kemiprovet stack Peggy, Lollo och jag till det nya köpcentret Entré i Malmö. Stort, luftigt och fint där inne, men utbudet av butiker var inget speciellt. Den enda butiken jag såg fram emot var Mango men den var ganska liten. Sen så tog vi en snabbfika på Wayne's coffee. Jag drack en hallonsmoothie, Lollo åt scones och Pegz åt en chokladkaka. Imorron är vi lediga, förutom att jag ska till skolan en halvtimme för utvecklingssamtal med min mentor. Efter det ska jag på ansiktsbehandling på Len Hud, ska bli så skönt! Nu ska jag börja på min engelska Filmrecension på filmen "The Shawshank Redemption" som ska vara inlämnad imorron. Ha det fint kram!

Today after the chemistry test Peggy, Lollo and I went to the new mall "Entré" in Malmö. It was really large but the supply of stores was nothing special. The only store I was looking forward to was Mango but it was pretty small. Than we took a coffee break at Wayne's coffee. I drank a raspberry smoothie, Lollo ate scones and Peggy took a chocolate cake. We're free from school tomorrow, exept for a quick meeting with my teacher. After that I have an appointment for a facial at "Len Hud". Now I'll start to write on my english review on the movie "The Shawshank Redemption" that's going to be hand in tomorrow. Hugs!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fina bilder:) Hallonsmoothie är gott!!

Och lucky you som skal ta facial i morron:)

God natt!

2009-03-31 @ 23:02:26
URL: http://bowtiemania.devote.se
Postat av: valerija.

saknar er med issipissi:) gulliga ni är på bilderna:) ses imorgon <3

2009-04-01 @ 08:09:25
URL: http://vaalerija.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hm , var Mango litet? , Så synd :( Är entré värt ett besök ? <3 kram

2009-04-02 @ 11:11:19
URL: http://rebeccarebecca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0