greyeyeshadowandpurplelipglossgreyeyeshadow


Yesterday this eye shadow and lipgloss came in my mailbox. It's my subscribe present from Elle. I love the colour on the eye shadow, but the colour on the lipgloss, yuck so ugly. I look like a hooker in it haha. Unfortunatly I don't think I will ever use it, but thanks anyway Elle. The eye shadow on the other hand, I'll probably use a lot!

Igår trillade dethär ner i min brevlåda. Det är min prenumerationspresent från Elle. Färgen på ögonskuggan är verkligen jättesnygg, men färgen på läppglanset, ush så fult! Det är grymt fult på också. Tyvärr så tror jag inte jag kommer använda läppglanset, men tack ändå Elle. Däremot ögonskuggan kommer jag nog använda en hel del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0