b o r e d


Detoxen går väll inte riktigt som planerat. I morse bakade jag scones. Mycket goda men väldigt mycket vitt mjöl och smör... Skäms på mig själv! Idag ska jag sitta hemma hela dagen med min mattebok (jippie!) eftersom jag ska ha matteprov på tisdag som jag inte får faila. Just nu känner jag mig grymt uttråkad. Undrar hur det kommer kännas om några timmar?!

Om 11(!) dagar åker jag, Maggan och Lollo till London och hälsar på Lydia. Har sett fram emot det i flera månader och nu längtar jag som bara den! Det ska bli så kul att träffa Lydia och sen så får hon guida oss till all shopping, alla sevrädigheter och allt annat trevligt. Ska bli sååååå himla kul!

Kommentarer
Postat av: Lydia Linse

göttgöttgött! är det bara 11 dagar kvar?!? ... tiden gååååår så snabbt, (när man är i london ;P) haha

ses snart då ;) <3<3

2010-04-11 @ 17:12:05
URL: http://lydialinse.blogg.se/
Postat av: thilda

älskar bilden!

2010-04-11 @ 19:20:05
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0