d e t o x


jacket ellos bag, skirt, top topshop

Jag vet att jag inte har varit den mest aktiva bloggaren på ett tag men jag ska försöka bättra mig. Idag har jag börjat på min detox. Jag gör det främst för att förbättra min hy men även för att försöka dra ner på mitt intag av sötsaker. Under dessa dagarna kommer jag endast äta grönsaker, frukt, baljväxter, bönor och linser. Fisk är tillåtet i små mängder. Grönt thé är okej och dessutom så ska man dricka mängder av vatten. Vi får se hur detta kommer gå men sålänge jag har tillgång till mycket frukt så kommer det nog fungera. Nu ska jag försöka slänga ihop en linssoppa. Wish me good luck!


I've started to detox my body today. So far so good. Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: lollothebest

jag ska göra negerbollar nu!!! känn dej frestad mohahahha

2010-04-08 @ 15:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0