p a r f y m e r l j u s o c h v i n


Första dagen på mellandagsrean. Helt bananas. Har nog aldrig sett så mycket folk på hm i hela mitt liv. Skulle in där men vände vid ingången. Gick istället in på kicks som hade tjockrea på parfymer. För mig som va i big need of en ny parfym var detta perfekt! Det blev Clavin Kleins Euphoria och L'impératrice från D&G. Sen va de jobb i några timmar. Köpte två ljuslyktor, skada tummen på tejprullen och träffa massa trevliga kunder. Nu har jag precis kommit hem efter annadagsmiddag hos mormor. Jag vet inte varför men jag känner mig fett uttråkad så fort jag kommer hem. Måste liksom ha något att göra hela tiden. Låter lite som jag-gör-alldeles-för-mycket-och-behöver-en-vecka-på-en-öde-ö-för-att-komma-i-balans-syndromet. Iaf så kommer Linset om några minuter på ett glas vin eller två! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0