k a o s

Den senaste veckan har varit helt galen. Idag har jag i och för sig varit ledig från skolan men jag har jobbat och pluggat kemi. Imorgon ska jag har kemiprov så ikväll blir det ännu mer plugg. Efter provet imorgon blir det mer jobb och även lördag och söndag ska jag jobba. Underbar helg! Mellan jobbet så ska det skrivas labbrapport, glosor ska läras in och en sammanfattning av en diskussion ska skrivas ner och lämnas in. Kaaaaaaaaaos!!! Nästa vecka blir lugnare. Än så länge har jag en bok att läsa ut och lite danska. Jag är riktigt shopping sugen så jag funderar på att dra med Lollo till myrornas gigantiska butik i Malmö och go helt wild bland alla fina saker. Höll nästan på att glömma att Lydia har bjudit med mig på Johnossi konsert nästa fredag. Excited or whaaat?!!? :D:D:D Tack ännu en gång Lyllan! I veckan hittade vi också världens bästa macaron shop. Ligger 2 minuter från skolan, superbilligt, världens mest random lokal och supertrevlig macaron bagare! Nu ska jag, kemiboken och godis påsen fortsätta vår kväll tillsammans. Hej svej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0