hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej


jackaellosleopardgreklandtshirtnewyorkershorts?leggingsginamössahm

Efter en lång övertalning av Ajen via telefon igår gick jag med på att simma med henne idag. Jag måste erkänna att det va ganska skönt nu, såhär efteråt. Men de finns några saker jag inte gillar med badhus, tillexempel golven i dushrummen, hur äckliga är inte dom. På golvet ligger massa hudavlagringar blandat med gammalt hår och vatten, massor av vårtbakterier som kan smitta och säkert en miljon andra äckliga bakterier. Ush säger jag bara. Men nog med sånna äckligheter för nu iaf. Ikväll ska jag se på EMA på Mtv, det får inte ni heller missa! The Killers ska ju vara där och spela, sen så är det säkert massa andra roliga artister. Imorron har jag bara en lektion, dessutom är det biologi och det tycker jag är riktigt roligt, men imorron ska vi enligt våran lärare räkna majskorn, hm... låter lite skumt, men vem vet, det kanske blir kul haha. Nu ska jag läsa massa skvallertidningar som jag har fått låna av Ajen. Ha en jättebra kväll och missa inte EMA (klockan 21 btw!). Kram!

Kommentarer
Postat av: J

helloooj :)

Du, ger dig ett tips, köp en ipod som har skärm, jag har inte mycket på min lilla ipod, har lite på mobilen också som har en skärm, men de är jobbigt utan skärm eftersom man gärna vill söka på en låt, men de går ju inte, så man måste sitta och trycka tils låten kommer upp, plus batterierna dras då :/

Så köp en med skärm :D krams

2008-11-07 @ 09:01:12
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0