dagens en dag försent


klänningmonkijeansjackacrockerleopardgreklandindianskorwedins

Dethär hade jag på mig igår på dagen. Igår hade jag bara två lektioner så efter skolan stack Elin, Valerija och jag och fikade på espresso. Sen på kvällen va de fest i en liten håla långt borta men vi hade kul ändå! Idag ska jag på tjejmiddag med grekiskt tema. Det blir grekinspererad mat och alla ska klä sig grekiskt. Antingen ska jag ha en jättefin klänning som jag fått av ajen eller så ska jag gå "all in" för looken och ha lakan och allt. Det sulle vara rätt roligt! Jag ska försöka mig på en fläta i luggen och sen stick i lite blad på något sätt, men eftersom jag har ZERO frisörtalang får vi se hur det blir med den saken. Hoppas ni får en fin lördag. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: J

snygg outfit

2008-10-11 @ 17:41:10
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Liene

Men gud, så snyggt!

2008-10-11 @ 19:09:59
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0