lookwhatwefoundinthebackoftheclassroom!


Igår, efter ett föredrag, under sittplatserna, hittade vi ett kostymförråd. Jag antar att det är dramaklassens garderob. Där hittade vi dessa sexiga hattarna hej-jag-heter-peggy-och-jag-dejtar-en-man-vid-namn-herrviking och hej-jag-heter-isabelle-jag-dejtar-en-man-vid-namn-pete-dohrety. Innan dess hade vi svenska men våran svenskalärare försvann så vi hade AA möten där alla bekände sina största problem. Elin va sockerberoende, Lollo festade för mycket, Peggy hade haft en väldigt svår barndom som resulterade i stort sett alla möjliga problem man kan ha och jag va shoppingberoende. Imorron har jag bara matte från kvart i tio till klockan elva, så det kommer bli en riktigt chill dag. Sen ska jag guida tyska Helene runt i Malmö. Efte det blir det nog lite shopping också.

Kommentarer
Postat av: lisa

Vad söt du är din lilla rackare ;)

2009-01-17 @ 08:46:05
URL: http://onewhis.blogg.se/
Postat av: MANDY

Tack så mycket :)

2009-01-18 @ 18:44:21
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0