v o l c a n o

Mitt liv känns lite kaosartat just nu. Det är ju planerat att jag ska till London och hälsa på Lydia på torsdag men med tanke på Eyjafjallajökull (stavning?) på Island så får vi se hur det blir med det. Men jag måste ändå skriva packlista, dra ut resväskan, packa, fixa med papper, växla pengar och allt annat, vilket känns lite konstigt i och med att man inte är säker på om man kommer komma iväg. Jag har sett fram emot detta i flera månader och hoppas verkligen att det blir av. Flera gånger om dagen går jag in på SMHI, nyhetskanalen, met office, copenhagen airport och flygbolagets hemsida och kollar uppdateringerna. Just nu ser det inte så ljust ut men vi får ta en dag i sänder och se vart vindarna för askan. Nog pratat om askan. Nu ska jag snart bege mig till vårdcentralen för att ta en spruta. Jag är rädd för sprutor men jag måste face my fear och därför kommer jag inte ha någon bedövning idag. Vi får väll se hur det går men jag tror nog att jag kommer överleva. I kväll ska jag skriva packlista och fixa med resväskan, imorgon ska jag och Maria växla pengar och på onsdag ska jag packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0