t h e d a y a f t e r c h r i s t m a s


Haft superchilledag idag. Behövdes verkligen! Bara ätit massa mat från igår, kollat på tv och chillat runt. Nu blir de fysikplugg men bloggning = skjuta upp plugget, vilket jag är mästare på. Igår var det ju julafton vilket betyder massa mat, familj och klappar. Fick bl.a. en ansiktsbahandling, pengar, världens finaste hatt och av jobbet fick jag ett par superfina ljuslyktor som invigdes tidigare idag. Tack allesammans! Imorgon blir det jobb och sen den obligatoriska annandagsmiddagen hemma hos mormor. Ska försöka hinna med lite shopping också. Men med tanke på hur långa köerna kommer bli imorgon får vi se hur det blir med de. Men en runda på topshop och spirit skulle vatt grymt najs. Skulle också vilja ha en till hoodie fast i grått. Det blir herravdelningen på hm! Btw, har köpt julklapp till bullen. Hon kommer jubla, kyssa mina fötter och buga för mig när hon ser vad det är haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0