b r e a k


På lovet har jag bara tagit det lugnt, fikat, varit med kompisar, kollat på film och så. De två första bilderna e från när jag fikade med Ajen på ett mysigt konditori i Malmö. Innan dess hade vi vatt på Malmö konsthall. Det fanns en grymt snygg tavla i form av en zebrafäll i svart och vitt. Dock var den gigantisk så den skulle inte kunnat hänga hemma på någon vägg. De sista bilderna är från i fredags när jag, mamma, alex och cookie va i malmö. Först gick vi på laserdome och sedan åkte vi till nya Ikea och åt oss mätta på massa god mat. Btw, kolla första bilden på mig, läskig!

Pictures from my break last week. First on Ajen and me at a cafe. The last ones on Ikea with my family. Btw, check out the first picture of me, scary!

Kommentarer
Postat av: Lydia Linse

Hur gjorde du med bilden?!?! Ar det tva stycken som du har photoshopat ihop eller blev det bara sa ... eller ar det smink (som anna trodde xD) haha fattade inte men den var cool ;P



Puss o kram ! <3

2010-03-12 @ 14:27:27
URL: http://lydialinse.blogg.se/
Postat av: Isabelle

haha nej, jag vet inte!?!? de va utan blixt och så bara blev det så :P haha

2010-03-12 @ 18:31:33
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0