- - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Mamma kom hem från Irland i natt. Med sig hem hade hon ett par tidningar och en svart långklänning, tack så mycket! Idag stack jag till skolan så jag va där vid 9.45. Första lektionen var fritt arbete, men Linse, Anna och jag var redan klara så vi gjorde lite läxor, sen skulle vi ha kemi men läraren va sjuk så lektionen var inställd. Efter de hade jag projektarbetesmöte med Valle och Lollo i ungefär 10 minuter. Efter det chillade Lollo och jag rundor tills klockan var tre då vi skulle ha danska. I morgon har jag en lektion och på fredag är jag ledig. I måndes var jag också ledig och igår hade jag bara en lektion och en föreläsning. Tre lektioner och en föreläsning på en vecka, snacka om chill. Förra veckan och veckan innan dess var galna. Till höstlovet har jag en uppsatsskrivning, två prov i danska och engelska och en labbrapport. Snacka om chill! Men efter höstlovet, då smäller det igen. Anyway, idag måste jag städa eftersom mitt rum ser ut som ett bombnedslag som ni ser. Sen så blir det väll kanske ett avsnitt av skins och lite tidningsläsning. Ciaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0